Institut Català de la Salut Generalitat de Catalunya - Departament de Salut

QUALIAN - CR4 Aliances i Recursos



CR4 Aliances i Recursos

Aquest indicador està composat dels següents subindicadors:

 

QALIAN4A - Sc 4a  Gestió de les aliances externes

           QALIAN4A1 - 01- Proveïdors assistencials

           |        Q4A01E01 - Identificació del suport assistencial extern necessari

           |        Q4A01E02 - L'organització o l'EAP disposen de criteris per a la selecció de proveïdors assistencials

           |        Q4A01E03 - L'organització o l'EAP disposen del contracte entre organització i proveïdor assistencial

           |        Q4A01E04 - Difusió interna de la llista dels proveïdors assistencials i com obtenir-ne els serveis

           |        Q4A01E05 - L'EAP coneix i difon qui són els seus referents i contrareferents

           |        Q4A01E06 - Identificació de les necessitats dels referents i dels contrareferents

           |        Q4A01E07 - Coordinació periòdica amb els  referents

           |        Q4A01E08 - L'organització o l'EAP es coordinen amb proveïdors assistencials externs

           |        Q4A01E09 - Metodologia per a l'avaluació periòdica de cada proveïdor assistencial extern

           |        Q4A01E10 - Registre per a les no-conformitats del servei prestat i notificació

           QALIAN4A2 - 02- Proveïdors no assistencials

           |        Q4A02E01 - Identifiquen el suport no assistencial extern requerit per desenvolupar la seva activitat

           |        Q4A02E02 - L'organització o l'EAP disposen de criteris per seleccionar proveïdors no assistencials

           |        Q4A02E03 - Organització o EAP disposen del contracte entre organització i proveïdor no assistencial

           |        Q4A02E04 - L'equip directiu de l'EAP coneix qui són els seus proveïdors no assistencials

           |        Q4A02E05 - Coneixement dels representants de les entitats subcontractades i coordinació

           |        Q4A02E06 - L'organització o l'EAP disposen d'un registre de les empreses de subministrament

           |        Q4A02E07 - Disposar de la llista de productes de subministrament

           |        Q4A02E08 - Actuació davant no-conformitats en compliment d'objectius i requisits de servei establerts

           |        Q4A02E09 - Criteris d'avaluació periòdica de compliment d'objectius i requisits serveis prestats

           QALIAN4A3 - 03- Aliances

           |        Q4A03E01 - L'organització o l'EAP estableixen aliances amb l'Administració local

           |        Q4A03E02 - Aliances amb agents de la comunitat no inclosos en l'Administració local

QALIAN4B - Sc 4b Gestió dels recursos econòmics i financers

           QALIAN4B1 - 01- Gestió dels recursos econòmics i financers

           |        Q4B01E01 - L'EAP disposa d'un sistema d'avaluació de la gestió econòmica

           |        Q4B01E02 - L'organització o l'EAP disposen d'un pla d'inversions

           |        Q4B01E03 - Manteniment d'inventari actualitzat i disposició d'un programa de substitució d'actius

           |        Q4B01E04 - L'organització o l'EAP disposen i desenvolupen un sistema de facturació a tercers

QALIAN4C - Sc 4c Gestió de les infraestructures: edificis, equipaments i materials

           QALIAN4C1 - 01- Instal·lacions i manteniment de l'edifici

           |        Q4C01E01 - Pla de manteniment de l'edifici (exterior i interior)

           |        Q4C01E02 - L'organització o l'EAP detecten la necessitat de modificar les seves infraestructures

           |        Q4C01E03 - L'EAP disposa de plànols de les instal·lacions actualitzats i detallats

           |        Q4C01E04 - L'EAP disposa d'un servei de manteniment que està assegurat en tot moment

           QALIAN4C2 - 02- Accessibilitat de l'edifici i de l'entorn

           |        Q4C02E01 - L'EAP disposa d'un pla de senyalització i el desenvolupa

           |         Q4C02E02 - Sistema d'informació visible-actualitzat per ajudar a arribar al lloc d'assistència

           |         Q4C02E03 - L'EAP informa els ciutadans de l'horari de funcionament

           |         Q4C02E04 - L'EAP disposa de recursos per garantir l'accessibilitat telefònica dels ciutadans

           |         Q4C02E05 - Sistemes de comunicació interna i personal per a situacions d'urgència

           QALIAN4C3 - 03- Confort de les instal·lacions

           |         Q4C03E01 - L'EAP disposa de zones destinades al descans de les persones de l'EAP

           |         Q4C03E02 - Disposa de consultes i sales d'espera per a atenció pediàtrica separades de les d'adults

           |         Q4C03E03 - Mesures de protecció contra la precipitació contra el risc de caigudes de les persones

           |         Q4C03E04 - Q4C03E04. espais per a consultes i consells en condicions de privacitat i confidencialitat en la UAU

QALIAN4D - Sc 4d Gestió de la tecnologia

           QALIAN4D1 - 01- Gestió de la tecnologia assistencial

           |         Q4D01E01 - Q4D01E01. L'EAP disposa d'una fitxa tècnica de cada equip tecnicoassistencial

           |         Q4D01E02 - Q4D01E02. persona responsable de garantir el manteniment dels aparells tecnicoassistencials

           |         Q4D01E03 - Q4D01E03. L'EAP disposa d'un registre periòdic de verificació dels aparells que ho requereixin

           |         Q4D01E04 - Q4D01E04. registre dels aparells que requereixen un control continu de l'estat de funcionament

QALIAN4E - Sc 4e Gestió de la informació i del coneixement

           QALIAN4E1 - 01- Sistemes d'informació

           |         Q4E01E01 - Q4E01E01. L'EAP disposa d'un pla de gestió de la informació que està aprovat i és vigent

           QALIAN4E2 - 02- Gestió del coneixement

           |         Q4E02E01 - Q4E02E01. L'organització o l'EAP disposen d'un pla de gestió del coneixement aprovat i vigent

EAP


Històric de modificacions