Institut Català de la Salut Generalitat de Catalunya - Departament de Salut

AGACCINTAC - Visites lligades a UBA ofertades al Call Center / Internet



Visites lligades a UBA ofertades al Call Center / Internet.

La ciutadania té dret a accedir als serveis i prestacions sanitàries públiques necessàries per promoure, conservar o restablir la seva salut. L’atenció primària, com a principal porta d’entrada al sistema sanitari, ha de facilitar l’accés de la ciutadania a aquests serveis i prestacions per garantir una atenció adequada dels problemes de salut.

El concepte accessibilitat és ampli. D’una banda cal posar a disposició de la ciutadania una oferta suficient de contactes assistencials o visites per diferents vies (internet, call center, altres) per poder accedir al centre de salut que és on es presta el servei garantint l’atenció als problemes de salut. D’altra banda, cal vetllar per la continuïtat assistencial, pilar fonamental de l’atenció primària, especialment en els casos de complexitat i fragilitat per garantir la màxima qualitat assistencial.

Visites totals presencials ofertades, ofertades al call center, no tècniques.

Equip
Professional
Acumulat de l'any en curs

Numerador / Denominador

Tipus de visita 9C: total de visites ofertades a call center Internet.

Tipus de visita 9C + 9R: agendes vinculades a UBA (MF, PED, INF). Total de visites ofertades presencials no tècniques.

Si que hi ha un històric de canvis d'UBA, que es podria excloure tots aquells pacients que han canviat d'UBA en el període d'explotació (no per al mètode 1.2).

Problemes del mètode 1.2: els equips amb 2 UP.

No es guarda un històric de canvis d'UP.

Si que hi ha un històric de canvis d'UBA, que es podria excloure tots aquells pacients que han canviat d'UBA en el període d'explotació (no per al mètode 1.2).

Problemes del mètode 1.2: els equips amb 2 UP.

ECAP
SISAP


Històric de modificacions