Gestió Infermera de la Demanda (GID) |
La gestió infermera de la demanda (GID) és un concepte emergent que requereix un aclariment útil no només per als professionals i usuaris sinó també per a gestors. La GID va néixer el 2009 després de la necessitat de reorganitzar els fluxes de la demanda, però s'ha convertit en alguna cosa més que en això. S'entén la GID com un programa liderat per la infermera d'Atenció Primària per atendre persones amb malalties agudes lleus. La infermera, sota un protocol consensuat i dins del seu àmbit competencial, pot ser autònoma en l'atenció al pacient i en la resolució de problemes aguts lleus. Per tant, seguint la filosofia d'Atenció Primària, tant el metge com la infermera són els professionals que donaran continuïtat al procés salut-malaltia de l'usuari al llarg de la seva vida.
Aquest article ha estat escrit segons la metodologia descrita per Wilson.
|
Definim les visites GID com aquelles en les que la infermera ha fet servir el gestió infermera de la demanda |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simbologia: "[aaaa]" representa l'any amb 4 xifres. "[aa]" representa les 2 últimes xifres de l'any. "[mm]" representa el mes en 2 xifres. "#99" engloba tots els símbols de la jerarquia, des de l'arrel fins a les fulles, tots inclosos.
Indicadors antics
Fins a abril de 2018 es calculaven uns altres indicadors de gestió infermera de la demanda
|